Confession

Skrev ett jättelångt inlägg igår kväll när jag startade upp bloggen. Jag raderade det, det kändes helt enkelt inte rätt. Jag måste sluta ljuga för mig själv: jag lider av en ätströning.

Det går i perioder och det har varit bra ett tag nu, från väldigt låga siffror till 60,6 kg. Jag har varit ganska nöjd med mig själv ett tag nu och kunnat se mig i spegeln utan att få ångest. Men den senaste veckan har allt kommit tillbaka.

Den här bloggen startar jag för att kunna skriva av mig och dela med mig av mina inersta tankar. Jag är anonym eftersom ingen i min närhet vet om mina problem.

Bloggen heter lastconfession. Jag har skapat många bloggar, skrivit mycket men sedan raderat de. Det här är min sista blogg och den ska jag hålla fast vid. Både i uppgångar och nergångar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0